Vi gir deg de beste resultatene!
IDGs sterke merkevarer online er svaret hvis du er på jakt etter målbare resultater og skreddersydde kampanjer innenfor business-to-business-segmentet.
Kampen om kundenes oppmerksomhet utkjempes mer og mer online. Mediets åpenbare fordeler gjør at stadig flere annonsører plasserer en større del av potten online.
IDGs sterke merkevarer som Computerworld, PC World, MacWorld og Nettverk & Kommunikasjon dekker de profesjonelle it-segmentene for våre 100 000 ukentlige brukere. Brukergruppen business-to-business er storkonsumenter av it-produkter og –tjenester, og majoriteten er beslutningstakere eller har medbestemmelsesrett ved beslutninger i sine bedrifter.
For å nå business-to-business-brukerne har vi en rekke midler som vi stiller til din rådighet. Vanlig bannerannonsering, nøkkelordannonsering, ulike leadskampanjer, nyhetsbrev – for å nevne noen.
I løpet av 2009 vil vi legge oss i selen for å lansere stadig nye muligheter for at du som annonsør kan komme tettest mulig på akkurat den delen av vår brukergruppe du er på jakt etter. Og det er det online-kanalen handler om: muligheten til å segmentere brukerne, treffe dem i riktig modus og måle resultater av skreddersydde kampanjer. Ikke om et år, men umiddelbart.
IDG Online har som kontinuerlig mål å tilby det beste til brukerne som følger oss. Vårt mål gir deg som annonsør en sterk kanal for å nå dine mål. Sammen med våre erfarne annonseselgere kan du legge grunnlaget for å kunne si at 2009 ble et knallbra år.
Lykke til med å bli en av vinnerne i 2009!

Med vennlig hilsen
Jon Thore Thorstensen
Salgsdirektør online
Jon.Thore.Thorstensen@idg.no
22 05 31 38