Channelworld2008
 
 

IT-Bransjens kanalpriser

Når vi først samler våre lesere til landets største uavhengige arrangement i distribusjonskanalen, vil vi benytte anledningen til å hedre de som gjør den viktigste jobben ut mot sluttkundene. Derfor vil vi på Channelworld 2010 dele ut følgende priser til landets dyktigste selgere og forhandlere:

Årets forhandler
Denne prisen går til en forhandler som gjort en fremragende innsats overfor konsumentmarkedet. Tittelen kan i høyeste grad også gå til en forhandler som har greid å kombinere godt konsumentsalg med godt bedriftssalg.

Årets businesspartner
Denne prisen som går til en forhandler eller systemintegratør som gjennom året har gjort en utmerket innsats overfor sluttkunder i bedriftsmarkedet.

Årets selger
Denne siste og viktigste prisen går til en selger som har gjort seg bemerket det siste året. Ikke minst i forhold til resultatoppnåelse mot sluttkunder, men også i forhold til andre kriterier. Det kan være stor kundetilfredshet, kreativitet og nytenking i forhold til salgsprosessen og markedet, evne til å selge avanserte eller krevende produkter eller løsninger. En god kandidat utmerker seg også med en god og positiv holdning til kollegaer, samarbeidspartnere eller oppover i forhold til distributører eller leverandører.

Utmerkelsene trenger ikke nødvendigvis gå til en selger eller forhandler som har gjort det bra i 2009, men like gjerne til den eller de som har gjort en god innsats over tid.

Det er fritt fram for å nominere kandidater. Når vi nærmer oss arrangementet vil IT-Bransjens redaksjon plukke ut de beste kandidatene og i samråd med en fagjury kåre vinnerne i de ulike kategoriene.



Jeg vil nominere:

Årets forhandler:
Årets businesspartner:
Årets selger:
 
Fordi:
 
Mitt navn:
Epostadresse:
Telefonummer:
Stilling:
Firma:
Virksomheten er: