For godt og vel 20 år siden kom første utgave av fagbladet IT-Bransjen. Målet var å kunne se it- eller datamarkedet fra forhandleren side. Ikke bare fra forbruker eller it-sjefens perspektiv, men fra selgeren side. Det vil si skrive for forhandlere, distributører og produsenter i det norske markedet som driver en forretning rundt det å selge it-produkter, -programvare og -tjenester.
Vi ønsker fortsatt være det mediet i Norge som følger IT-kanalen tettest og vil gjøre det gjennom Computerworld.
IT-Bransjen har mer på hjertet
– om du vil abonnere!
IT-Bransjen som magasin går inn i Computerworld hvor det blir en egen seksjon.
Her vil vi:
- gi deg hele bildet eller bredden i teknologiene som kommer – og skjære gjennom tåkeprat og hype
- skrive mer om forhandlere rundt om i hele landet (som også it-sjefen leser)
- følge og skrive om produsenter og distributører
- dekke arrangement i regi av produsenter
og distributører
- reise ut og følge trendene på messer, konferanser
og partnersamlinger som du ikke har kapasitet til
- skrive analyser og lage rapporter fra markedet lokalt
Du får med vårt bransjetilbud til nye abonnenter:
- 10 utgaver av et innholdsrikt Computerworld
- Tilgang til alt lukket digitalt innhold på cw.no
- Tilgang til en digital utgave av magasinet
på eavis.cw.no
- Gratis inngang på CIO Forum (10 i året)
- Rabattert inngang på andre event
Vennlig hilsen
Charles Williamsen
Redaktør IT-Bransjen