 
                          For godt og vel 20 år siden kom første utgave av fagbladet  IT-Bransjen. Målet var å kunne se it- eller datamarkedet fra forhandleren  side. Ikke bare fra forbruker eller it-sjefens perspektiv, men fra selgeren  side. Det vil si skrive for forhandlere, distributører og produsenter i det  norske markedet som driver en forretning rundt det å selge it-produkter,  -programvare og -tjenester.
                          Vi ønsker fortsatt være det mediet i Norge som følger  IT-kanalen tettest og vil gjøre det gjennom Computerworld.
                          IT-Bransjen har mer på  hjertet
                            – om du vil abonnere!
                          IT-Bransjen som magasin går inn i Computerworld hvor det  blir en egen seksjon. 
                          Her vil vi:
                          
                            - gi deg hele bildet eller bredden i teknologiene som kommer  – og skjære gjennom tåkeprat og hype
- skrive mer om forhandlere rundt om i hele landet (som  også it-sjefen leser)
- følge og skrive om produsenter og distributører
- dekke arrangement i regi av produsenter
                            og distributører
- reise ut og følge trendene på messer, konferanser
 og partnersamlinger som du ikke har kapasitet til
- skrive analyser og lage rapporter fra markedet lokalt
                          Du får med vårt bransjetilbud til nye abonnenter:
- 10 utgaver av et innholdsrikt Computerworld
- Tilgang til alt lukket digitalt innhold på cw.no
- Tilgang til en digital utgave av magasinet
                            på eavis.cw.no
- Gratis inngang på CIO Forum (10 i året)
- Rabattert inngang på andre event
                            Vennlig hilsen 
                            Charles Williamsen 
                            Redaktør IT-Bransjen