Bransjetilbud på Computerworld

 

For godt og vel 20 år siden kom første utgave av fagbladet IT-Bransjen. Målet var å kunne se it- eller datamarkedet fra forhandleren side. Ikke bare fra forbruker eller it-sjefens perspektiv, men fra selgeren side. Det vil si skrive for forhandlere, distributører og produsenter i det norske markedet som driver en forretning rundt det å selge it-produkter, -programvare og -tjenester.

Vi ønsker fortsatt være det mediet i Norge som følger IT-kanalen tettest og vil gjøre det gjennom Computerworld.

IT-Bransjen har mer på hjertet – om du vil abonnere!

IT-Bransjen som magasin går inn i Computerworld hvor det blir en egen seksjon.

Her vil vi:

  • gi deg hele bildet eller bredden i teknologiene som kommer – og skjære gjennom tåkeprat og hype
  • skrive mer om forhandlere rundt om i hele landet (som også it-sjefen leser)
  • følge og skrive om produsenter og distributører
  • dekke arrangement i regi av produsenter og distributører
  • reise ut og følge trendene på messer, konferanser
    og partnersamlinger som du ikke har kapasitet til
  • skrive analyser og lage rapporter fra markedet lokalt Du får med vårt bransjetilbud til nye abonnenter:
  • 10 utgaver av et innholdsrikt Computerworld
  • Tilgang til alt lukket digitalt innhold på cw.no
  • Tilgang til en digital utgave av magasinet på eavis.cw.no
  • Gratis inngang på CIO Forum (10 i året)
  • Rabattert inngang på andre event

Vennlig hilsen
Charles Williamsen
Redaktør IT-Bransjen

 
Registrer deg her














Ja, takk – send meg et årsabonnement på IT-Bransjen.

* Felt må fylles ut